RIPPLE CABINET — En moderne fortolkning af det tidsløse vitrineskab

Montana Furniture tilføjer fire vitrineskabe til Montana Selection-serien af færdige produkter og opbevaringsmoduler. Montanas vitrineskabe er moderne og stilfulde nyfortolkninger af det klassiske vitrineskab.

Byd RIPPLE velkommen til en alsidig familie af færdige møbler

Med veldesignede glasdøre i riflet glas og justerbare hylder, tilbyder vitrineskabet et frisk twist på traditionelt design. Den asymmetriske placering af hylderne giver dig mulighed for nemt at tilpasse dit vitrineskab, og det riflede glas tilføjer ikke kun visuel interesse, men indfanger og spreder også lyset smukt i hele rummet. De alsidige møbler er ideelle til at fremvise dine elskede genstande og tilføre livlige farver til dit hjem.

Montana Selection er en serie af funktionelle og kreative færdige møbler. Det eneste du skal gøre, er at vælge mellem Montanas 41 lakfarver og beslutte dig for, om dit møbel skal være på ben, ophængsbeslag, sokkel eller hjul.

Designer: Peter J. Lassen

Peter J. Lassen

Tilbage i 1982 grundlagde Peter J. Lassen familievirksomheden, Montana Furniture. Hans filosofi var, at vi alle har brug for frihed til at skabe vores eget personlige rum.

Mere om Peter J. Lassen